Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh aplikace pro Android a její strategie monetizace
Doležel, Filip ; Horák, Jiří (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem mobilní aplikace pro platformu Android. Posuzuje implementační nástroje určené pro tento vývoj, následně obsahuje návrh implementace a testování, což je nedílnou součástí tvorby aplikace. V další části se věnuje analýze možných způsobů monetizace Android aplikace a vybírá vhodnou strategii monetizace pro vyvíjenou aplikaci. Obsahuje také vytvořenou personu typického uživatele aplikace dle předchozí analýzy.
Návrh rozvoje business modelu začínající firmy
Štěpánek, Pavel ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku návrhu rozvoje business modelu začínající firmy, s plánem vytvořit online literární službu. V rámci diplomové práce budou vymezena teoretická východiska nezbytných oblastí pro úspěšné zpracování tématu. V analytické části je věnována pozornost jednotlivým oblastem business modelu a souvisejících oblastí, včetně vymezení a ověření ideji služby. Na základě provedených analýz a výzkumů je v návrhové části zpracován návrh rozvoje business modelu začínající firmy, včetně hodnocení silných a slabých stránek návrhu rozvoje modelu a doporučené kroky pro další zpracování.
Návrh rozvoje business modelu začínající firmy
Štěpánek, Pavel ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku návrhu rozvoje business modelu začínající firmy, s plánem vytvořit online literární službu. V rámci diplomové práce budou vymezena teoretická východiska nezbytných oblastí pro úspěšné zpracování tématu. V analytické části je věnována pozornost jednotlivým oblastem business modelu a souvisejících oblastí, včetně vymezení a ověření ideji služby. Na základě provedených analýz a výzkumů je v návrhové části zpracován návrh rozvoje business modelu začínající firmy, včetně hodnocení silných a slabých stránek návrhu rozvoje modelu a doporučené kroky pro další zpracování.
Monetizace internetového obsahu a její vliv na recepci blogů
Novotný, Marek ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Diplomová práce "Monetizace internetového obsahu a její vliv na recepci blogů" pojednává o žurnalistice na počátku druhé dekády 21. století. Práce popisuje některé změny, ke kterým v současnosti dochází. Zaměřuje se především na problémy, se kterými se potýkají tradiční média a možnosti, které tyto problémy otevírají agilnějším internetovým médiím. Pomocí průzkumů veřejného mínění přibližuje pohled jejich čtenářů, ale dává prostor i názorům zástupců producentů obsahu. Dále mapuje možné způsoby monetizace obsahu, jako je inzertní model, mikroplatby, freemium model, nebo model paywall. Rovněž přibližuje výhody a nevýhody jednotlivých modelů. Ve své další části práce ukazuje, jak může vypadat monetizace internetového obsahu přímo na vybraných případových studiích, kterými jsou webový server Motejlek.com, slovenská síť prémiového obsahu Piano a úspěšný americký projekt The Huffington Post, který kombinuje agregátor zpráv s komentáři a blogy. V závěru práce vyvozuje ze shromážděných poznatků a dat strategie, které by mohly být úspěšné v současné, rychle se měnící mediální krajině, a naopak popisuje slabiny některých konceptů, které její autor za životaschopné nepovažuje. Klíčová slova Agregátor, blog, inzerce, mikroplatby, monetizace Murdoch, nová média, Piano, paywall
Audiovizuální reprezentace loot boxů ve videohrách
Torres, Christopher ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Práce se zabývá vizuálním a zvukovým ztvárněním procesu otevírání loot boxů ve vybraných videohrách z pohledu sémiotiky. Teoretická část se zabývá historií dodatečné monetizace na herním trhu, konceptem loot boxu a naukou sémiotiky. Kvůli rostoucím nákladům na vývoj her a zvyšujícím se očekáváním investorů velkých firem se herní nakladatelství snaží získat další zdroje příjmů. Dodatečná monetizace ve formě in-game obchodů je proto rostoucím trendem a loot boxy je často doprovází. Představují formu gamifikace nákupu virtuálních předmětů skrze náhodnou šanci získat předměty nižší i vyšší ceny, než je původní vklad. Jejich časté používání na herním trhu přineslo mnoho vln kritiky a nejednu kontroverzní situaci, kdy byli vývojáři nařčeni z implementace skrytých hazardních mechanik do her pro nezletilé. Praktická část práce rozebírá chování loot boxů ve hrách, popisuje společné rysy a odlišnosti a hledá nejpravděpodobnější způsob výkladu záměrů a významu sdělení, které se vývojáři snaží předat. Zkoumané tituly byly vybrány na základě aktivních hráčů, žánru a ceny. Probírá jednotlivé aspekty loot boxů v kontextu her, ve kterých se nachází, a na základě informací z teoretické části práce řeší jejich znaky a signály.
Monetizace digitálního obsahu v českých médiích
Pavlović, Martin ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Monetizace digitálního obsahu v českých médiích Tato bakalářská práce pojednává o trendu přímé monetizace digitálního žurnalistického obsahu. Zpočátku mapuje vývoj zpoplatňování a zasazuje jej do kontextu proměn mediálních trhů po masovém rozšíření internetového připojení. Následně zkoumá další důvody, které k nástupu paywallů vedly, jednotlivé typy přímé monetizace a diskutuje vybrané aspekty, jež úspěšnost zpoplatňování ovlivňují. Teoretická část je uzavřena diskuzí o některých problematických stránkách přímé monetizace a definicí základních postupů, jimiž se vydavatelé snaží získávat nové předplatitele. V praktické části je provedena analýza nabídek digitálního předplatného u vybraných českých médií a marketingových aktivit, kterými jejich prodeje podporují. Posléze je rozebírán vlastní spotřebitelský výzkum týkající se postojů českých čtenářů ke zpoplatněnému internetovému obsahu a jejich preferencí v různých aspektech jednotlivých nabídek, jako jsou například cenová hladina nebo periodicita hrazení předplatného. V rámci praktické části byly provedeny také tři rozhovory se zástupci médií, která nějakou formu přímé monetizace využívají, přičemž získané poznatky jsou využívány napříč prací.
Návrh strategie pro rozvoj informačního webu
Minařík, Petr
Bakalářská práce „Návrh strategie pro rozvoj informačního webu“ je zaměřena na řešení problematiky provozování webových stránek www.verejne-brusleni.info, a to jak z pohledu technologického a marketingového, tak z pohledu strategického. Hlavním cílem práce je zaměření se na různé druhy analýz současných aktivit s cílem vytvořit novou strategii a doporučení zajišťující úspěšný rozvoj a dlouho- dobou udržitelnost projektu Veřejné bruslení.
Návrh aplikace pro Android a její strategie monetizace
Doležel, Filip ; Horák, Jiří (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem mobilní aplikace pro platformu Android. Posuzuje implementační nástroje určené pro tento vývoj, následně obsahuje návrh implementace a testování, což je nedílnou součástí tvorby aplikace. V další části se věnuje analýze možných způsobů monetizace Android aplikace a vybírá vhodnou strategii monetizace pro vyvíjenou aplikaci. Obsahuje také vytvořenou personu typického uživatele aplikace dle předchozí analýzy.
Fenomén podcastingu a jeho využití pro marketingovou komunikace v České republice
Cypriánová, Barbora ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využíváním českých podcastů pro marketingovou komunikaci. Nejprve obecně představuje fenomén podcastingu a jeho vývoj ve světě i v České republice. Pozornost je věnována také charakteristickým rysům tohoto média, které přináší určité výhody i nevýhody například pro zařazování komerční komunikace. Právě zařazování komerčních sdělení je věnována hlavní pozornost v další části práce o možnostech monetizace podcastů. Předmětem výzkumné části je množství a forma, v jakých tvůrci českých podcastů zařazují do svých podcastů komerční spolupráce nebo propagaci vlastních produktů. Pozornost je však pro širší kontext věnovaná i dalším způsobům monetizace využívaných českými tvůrci podcastů. K výzkumu bylo využito metody obsahové analýzy vybraných podcastů.
The Rise of the YouTube Celebrity: The Migration of Young Audiences from TV to Independent Content Creators
Sedláček, Jakub ; Slussareff, Michaela (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Cílem této práce je poodhalit příčiny náhlého vzestupu tzv. YouTube celebrity a experimentálně ověřit, zda se tvrzení médií že YouTubeři u teenagerů nahradili tradiční celebrity zakládají na pravdě. Práce integruje YouTubery do oboru tzv. celebrity studies - nejprve rozebírá původ celebrity a její roli ve společnosti a následně nachází spojitosti mezi celebritami tradičních médií a YouTubery na základě společných vlastností, které je definují a funkcí, které plní. Výsledkem je označení YouTubera za technologicky podmíněný další stupeň vývoje televizní celebrity, neboť oba typy stojí na společných základech divákova důvěrného vztahu s nimi. Práce se dále zabývá tématy participativní kultury, monetizace nebo proměny YouTuberství v práci na plný úvazek a hodnotí vliv takového vývoje na kulturu online videa, video obsah samotný a samozřejmě na vzestup YouTube celebrity. Poslední část práce tvoří experimentální výzkum, který pomocí kvantitativních výzkumných metod na vzorku více než 5000 českých teenagerů zkoumá Facebookové stránky označené jako "to se mi líbí" a ukazuje, že YouTubeři jsou pro teenagery skutečně důležitější než tradiční celebrity.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.